Általános üzleti feltételek

cégek Mgr. Tomáš Rýdel

alapján Masarykovo nám. 16, 741 01 Nový Jičín, Czech Republic

azonosító szám: 88517578     

A Városi Bíróság Praha, C 215528 ügyiratszámú bejegyzése a cégjegyzékbe került

az internetes címen található online áruházon keresztül áruk és szolgáltatások értékesítéséhez www.lelektarsak.hu
  

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. Az Mgr. kereskedelmi társaság jelen általános szerződési feltételei (a továbbiakban: szerződési feltételek) Tomáš Rýdel, székhelye Masarykovo nám. 27/16, Nový Jičín, 741 01, Czech Republic azonosító szám: 88517578, bejegyezték a prágai városi bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, ügyiratszám C 215528 (a továbbiakban: "az eladó") az 1751. §-ának megfelelően szabályozzák. törvény 1. §-ának (a továbbiakban: Ptk.) a szerződő feleknek az adásvételi szerződéssel összefüggésben vagy annak alapján keletkező kölcsönös jogai és kötelezettségei (a továbbiakban: Ptk.) (a továbbiakban: Ptk. "adásvételi szerződés") az eladó és egy másik természetes személy (a továbbiakban: "vevő") között az eladó webáruházán keresztül kötött. A webáruházat az eladó a www.spriznena-duse.cz internetes címen található weboldalon (a továbbiakban: "honlap"), a weboldal felületén (a továbbiakban: áruház webes felülete) keresztül üzemelteti. .

1.2. A feltételek nem vonatkoznak arra az esetre, ha az eladótól árut vásárolni szándékozó személy jogi személy, vagy olyan személy, aki üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása keretében árut rendel.

1.3. A feltételektől eltérő rendelkezéseket az adásvételi szerződésben lehet megtárgyalni. Az adásvételi szerződés ettől eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek a feltételekben foglaltakkal szemben.

1.4. A feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés és az üzleti feltételek cseh nyelven készültek. Az adásvételi szerződés cseh nyelven köthető.

1.5. A feltételek szövegét az eladó megváltoztathatja, kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti a szerződési feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.

2. NÉHÁNY FOGALOMMEGHATÁROZÁS

2.1. Az ár az a pénzügyi összeg, amelyet a vevő fizet az eladónak az árukért vagy szolgáltatásokért;

2.2. A szállítási ár az a pénzügyi összeg, amelyet a vevő az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás árát is;

2.3. A Teljes ár az Ár és a Szállítási Ár összege;

2.4. Az ÁFA a vonatkozó jogszabályok szerint hozzáadottérték-adó;

2.5. A számla a teljes árról szóló általános forgalmi adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított adódokumentum;

2.6. A megrendelés a vevő kötelező érvényű javaslata áruvásárlási szerződés megkötésére az eladóval;

2.7. A felhasználói fiók a vásárló által megadott adatai alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt Áruk és a megkötött Szerződések történetének tárolását a személyes adatok kezelésének és tárolásának elveivel összhangban;

2.8. Vevő az e-shopunkban vásárló személy;

2.9. Áruk és szolgáltatások minden, ami az e-shopban megvásárolható.

3. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK

3.1. Termékek és szolgáltatások vásárlása kizárólag az e-shop webes felületén keresztül lehetséges.

3.2. Az áruk és szolgáltatások vásárlásakor a vevő köteles minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A vevő által a Megrendelésben megadott információkat helyesnek és valósnak tekintjük.

3.3. E-shopunkon hozzáférést biztosítunk más fogyasztók által készített Áruk és szolgáltatások értékeléséhez. Az eladó az ilyen vélemények hitelességét úgy biztosítja, hogy ellenőrzi, amikor a véleményeket konkrét megrendelésekhez kapcsolja, vagyis a belső rendszerben minden felülvizsgálatnál az eladó látja a kapcsolódó rendelésazonosítót is, így az eladó ellenőrzi és bizonyítani tudja, hogy a vélemény valódi fogyasztótól származik.

4. FELHASZNÁLÓI FIÓK

4.1. A vásárlónak a weboldalon történt regisztrációja alapján a vásárló hozzáférhet annak felhasználói felületéhez. Felhasználói felületéről a vásárló árukat és szolgáltatásokat rendelhet (a továbbiakban: felhasználói fiók). Amennyiben az áruház webes felülete ezt lehetővé teszi, a vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut közvetlenül az üzlet webes felületéről.

4.2. A Vásárló a weboldalon történő regisztrációkor és az áru megrendelésekor köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókjában megadott adatokat bármilyen változás esetén frissíteni. A vásárló által a felhasználói fiókban és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.

4.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A vásárló köteles a felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat bizalmasan kezelni. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, az eladó nem vállal felelősséget.

4.4. A vevő nem jogosult felhasználói fiókja harmadik fél számára történő használatára.

4.5. Az eladó megszüntetheti a felhasználói fiókot, különösen, ha a vevő több mint 12 hónapig nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a vevő megszegi az adásvételi szerződésből (ideértve az általános szerződési feltételeket is) vállalt kötelezettségeit.

4.6. Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy a nap 24 órájában elérhető, különösen az eladó hardver és szoftver berendezéseinek szükséges karbantartása miatt, ill. harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása.

5. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

5.1. Az Eladóval a szerződés csak cseh nyelven köthető.

5.2. A szerződés távolról, az e-shopon keresztül jön létre, a távoli kommunikációs eszközök igénybevételének költségeit a vevő állja. Ezek a költségek azonban semmiben sem térnek el attól az alapdíjtól, amelyet Ön ezen erőforrások használatáért (vagyis különösen az internet-hozzáférésért) fizet, a Vevőnek nem kell számolnia az Eladó által a Teljesítményen felül felszámított többletköltséggel. Ár. A Megrendelés elküldésével a vevő hozzájárul ahhoz, hogy a távoli kommunikációs eszközöket az eladó használja.

5.3. Ahhoz, hogy az eladó szerződést kössön a vevővel, a vevőnek létre kell hoznia egy megrendelést. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

a) Tájékoztatás a megvásárolt Árukról és szolgáltatásokról (az e-shopban a Vásárló a „Kosárba teszem” gombra kattintva jelzi az őt érdeklő árukat és szolgáltatásokat;

b) Tájékoztatás az Árról, a Szállítási Árról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áruk és Szolgáltatások szállításának szükséges módjáról; ezek az adatok a Megrendelés létrehozásának részeként kerülnek megadásra az e-shop felhasználói környezetében, míg az Árra, Szállítási Árra és Teljes Árra vonatkozó információk a kiválasztott áruk és szolgáltatások alapján automatikusan kerülnek megadásra a vásárló által, a szállításának és fizetésének módja;

c) A Vevő köteles megadni az Eladó számára az áruk és szolgáltatások szállításához használt azonosító és elérhetőségi adatokat, különösen a vezetéknevet, a szállítási címet, a telefonszámot és az e-mail címet.

5.4. A Vásárló a Megrendelés létrehozása során az adatokat annak teljesítéséig módosíthatja, ellenőrizheti. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával történő ellenőrzést követően a vásárló teljesíti a megrendelést. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával a vásárló beleegyezik a jelen ÁSZF elolvasásához. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után minden kitöltött adat megküldésre kerül az eladónak.

5.5. Miután a vevő megkapta a megrendelést az eladótól, az eladó a Megrendelésben megadott e-mail címre küldött üzenettel visszaigazolja a vevőnek, hogy elfogadta a rendelést. A visszaigazolás e-mail mellékletként tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés napján hatályos, azaz a visszaigazoló e-mail mellékleteként csatolt változatban szereplő feltételek a Szerződés szerves részét képezik. A Megrendelés visszaigazolásával az Eladó és a Vevő között létrejön a Szerződés.

5.6. Abban az esetben, ha az e-shopon vagy a Megrendelésben nyilvánvalóan hibás Ár kerül feltüntetésre, az Eladó nem köteles az Árut ezen az áron szállítani a Vevő részére, még akkor sem, ha a Vevő a Megrendelés visszaigazolását megkapta, és így a A szerződés megkötésre került. Ilyen helyzetben az eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a vevővel, és ajánlatot küldünk a vevőnek egy új Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor a vevő visszaigazolja az eladó ajánlatát. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem felel meg a többi eladónál szokásos árnak, vagy hiányzik vagy hiányzik egy szám.

5.7. A Szerződés létrejötte esetén a Vevő köteles a teljes árat megfizetni.

5.8. Ha a vevő rendelkezik felhasználói fiókkal, azon keresztül adhat le Megrendelést. A vevő ilyen esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A Megrendelés elkészítésének módja azonban megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlóval, előnye azonban, hogy nincs szükség a vásárló azonosító adatainak többszöri kitöltésére.

5.9. Egyes esetekben az eladó engedményt ad az áruk és szolgáltatások vásárlásához. A kedvezmény biztosításához a vásárlónak ki kell töltenie a kedvezményre vonatkozó információkat a Megrendelés-tervezeten belül egy előre meghatározott mezőben. Ha a vevő megteszi, az eladó az árukat és a szolgáltatásokat kedvezményesen biztosítja.

6. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONFOGLALÁS

6.1. Az ár mindig az e-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és természetesen a Szerződésben is feltüntetésre kerül. Az e-shopon belül az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár közötti eltérés esetén a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelés-tervezet részeként feltüntetésre kerül a szállítási ár, vagy az ingyenes szállítás feltételei is.

6.2. A teljes ár ÁFA-t tartalmaz, amely tartalmazza a törvényben meghatározott összes díjat.

6.3. Az eladó a teljes árat a vevőtől a szerződés megkötését követően, valamint az áru, szolgáltatás átadása előtt kéri. A vevő a teljes árat az alábbi módokon fizetheti ki az eladónak:

a) Banki átutalással. A fizetéshez szükséges információkat az eladó a Megrendelés visszaigazolásaként küldi meg a vevőnek. Ez egy készpénz nélküli átutalás az eladó számlaszámára Számlaszám: 2402720851 / 2010 IBAN: CZ37 2010 0000 0024 0272 0851 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX, Fio Banka, a.s. (a továbbiakban: "eladó fiókja"). Banki átutalásos fizetés esetén a végösszeg a Megrendeléstől számított 3 munkanapon belül esedékes.

b) Online kártyával. Ilyen esetben a fizetés a WooPay, Apple Pay és Google Pay fizetési átjárón keresztül történik, és a fizetésre ezen fizetési átjárók feltételei az irányadók. Online kártyás fizetés esetén a végösszeg a Megrendelés létrejöttétől számított 3 munkanapon belül esedékes.

6.4. A számla a Teljes Ár kifizetését követően elektronikus formában kerül kiállításra és a Megrendelésben megadott e-mail címére kerül megküldésre.

6.5. Az Áru tulajdonjoga csak azután száll át a Vevőre, hogy kifizette a teljes árat és átvette az árut. Banki átutalásos fizetés esetén a végösszeg kifizetése az eladó számláján történő jóváírással történik. Egyéb esetekben a kifizetés a fizetéskor történik.

7. ÁRUK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK SZÁLLÍTÁSA ÉS SZÁLLÍTÁSA

7.1. Az áruk és szolgáltatások szállításának módjait a vásárló a https://www.lelektarsak.hu/szallitas-es-fizetes/ oldalon jelzi.

7.2. Abban az esetben, ha a szállítási módot a vevő külön kérése alapján kötik meg, a vevő viseli a kockázatot és az ezzel a fuvarozási móddal kapcsolatos minden többletköltséget.

7.3. Ha az adásvételi szerződés szerint az eladó köteles az árut és a szolgáltatást a vevő által a megrendelésben megjelölt helyre leszállítani, a vevő köteles az árut átvételkor átvenni.

7.4. Abban az esetben, ha a vevő részéről felmerült okok miatt az árut és a szolgáltatást a megrendelésben meghatározottaktól eltérően vagy ismételten szükséges leszállítani, a vevő köteles megfizetni a termék ismételt kiszállításával járó költségeket. az árut, ill más szállítási módhoz kapcsolódó költségek. Ezen költségek kifizetésére vonatkozó kifizetéseket az eladó e-mailben küldi meg a vevőnek a Szerződésben meghatározott címre, az e-mail kézbesítésétől számított 14 napos lejárattal.

7.5. A vevő köteles az áruk és szolgáltatások fuvarozótól történő átvételekor ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. A küldeménybe való jogosulatlan behatolásra utaló csomagolási sérülés megállapítása esetén a vevőnek nem kell átvennie a szállítmányt a szállítmányozótól.

7.6. A felek további jogait és kötelezettségeit az áruk és szolgáltatások szállítása során az eladó speciális szállítási feltételei szabályozhatják, ha azt az eladó adta ki.

7.7. Az áruk és szolgáltatások szállítási ideje a rendelkezésre állástól és a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az Áruk és szolgáltatások várható szállítási idejét a Megrendelés visszaigazolásában közöljük. A jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott idő tájékoztató jellegű, és eltérhet a tényleges szállítási időtől. A rendelőben történő személyes átvétel esetén az eladó e-mailben értesíti a vásárlót.

7.8. Abban az esetben, ha a vevő az Áru átvételi kötelezettségét megszegi, kivéve a 7.5. Feltétel, ez nem eredményezi az eladó áruszállítási kötelezettségének megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy a vevő nem veszi át az Árut, nem jelenti a Vevő és az Eladó közötti Szerződéstől való elállást. Ilyen esetben az Eladónak jogában áll elállni a Szerződéstől a Vevő általi lényeges szerződésszegés miatt, vagy az Árut tárolni, amelyért az Eladó napi 20 CZK fizetésre jogosult. Ha az eladó úgy dönt, hogy eláll a Szerződéstől, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az eladó az elállást a vevőnek átadja. A Szerződéstől való elállás nem érinti a fuvarozás árának megtérítéséhez való jogot, kártérítési jog esetén, ha az felmerült.

7.9. Az Áruk sérülésének kockázata az átvétel pillanatában száll át a vevőre. Abban az esetben, ha a Vevő az Árut nem veszi át, kivéve a 7.5. A feltétel abban a pillanatban száll át a vevőre, amikor lehetősége nyílt az áru átvételére, de a vevő részéről az átvétel nem történt meg. Az Áru sérülésének kockázatának áthárítása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve a vevő viseli az áru elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt.

7.10. Abban az esetben, ha az Áru nem volt raktáron az e-shopban, és a hozzávetőleges elérhetőség időpontja volt feltüntetve, az eladó tájékoztatja a vásárlót az alábbiakról:

a) az Áru előállításának rendkívüli meghibásodása, amelynek következtében az Eladó a Vevőt a rendelkezésre állás új várható időpontjáról vagy arról tájékoztatja a Vevőt, hogy az Árut nem lesz lehetséges kiszállítani;

b) késedelmes az Áru leszállítása a szállítótól, amely során a vevő mindig tájékoztatja az eladót az új várható szállítási időpontról.

8. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOG

8.1. Az Eladó szavatolja, hogy az Áru sérülésének kockázatának az Általános Szerződési Feltételek 7.9. pontja szerinti átruházása időpontjában az Áru hibamentes, különösen, hogy az Áru:

a) megfelel a megállapodás szerinti leírásnak, típusnak és mennyiségnek, valamint a minőségnek, a funkcionalitásnak, a kompatibilitásnak, az átjárhatóságnak és egyéb megállapodás szerinti jellemzőknek;

b) alkalmas arra a célra, amelyre a vevő igényli, és amellyel az eladó egyetért;

c) a megállapodás szerinti tartozékokkal és használati utasításokkal szállítják, beleértve az összeszerelési vagy beszerelési utasításokat is;

d) alkalmas arra a célra, amelyre az ilyen típusú árukat általában használják;

e) mennyiségi, minőségi és egyéb tulajdonságok, ideértve a tartósságot, a funkcionalitást, a kompatibilitást és a biztonságot, megfelelnek az azonos típusú Áruk szokásos tulajdonságainak, amelyeket Ön ésszerűen elvárhat, tekintettel az általunk vagy más személy által ugyanabban a tárgyban tett nyilvános nyilatkozatokra is. szerződéses lánc, különösen reklámozás vagy címkézés;

f) a tartozékokkal együtt szállítják, beleértve a csomagolást, az összeszerelési utasításokat és az Ön által ésszerűen elvárható egyéb használati utasításokat;

g) megfelel az eladó által a vevőnek a szerződés megkötése előtt átadott minta vagy prototípus minőségének vagy teljesítményének.

8.2. A hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 2099-2117. §-ának és 2161-2174b. §-ának, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. módosított).

8.3. Abban az esetben, ha az Áru hibás, azaz különösen, ha a 8.1. pont szerinti feltételek bármelyike ​​nem teljesül, a vevő értesítheti az eladót a hibáról, és gyakorolhatja a hibás teljesítésből eredő jogait (azaz reklamálhat az Áruval kapcsolatban). e-mailben vagy levélben az eladó címére Mgr. Tomáš Rýdel, Masarykovo nám. 27/16, 741 01, Nový Jičín. Reklamációhoz a vevő az eladó által biztosított formanyomtatvány mintát használhatja, amely az Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékletét képezi. A hibás teljesítéshez való jog gyakorlása során meg kell választani a hiba elhárításának módját, ezen a választáson a vevő az eladó hozzájárulása nélkül nem változtathat. Az eladó a hibás teljesítésből eredő igényt a hatályos jogszabályok szerint kezeli.

8.4. Ha az áru hibás, a vásárlót az alábbi jogok illetik meg:

a) a hiba elhárítása új Áru hibamentes leszállításával, vagy az Áru hiányzó részének leszállításával; vagy

b) a hibát az Áru kijavításával megszüntetni,

kivéve, ha a választott hibaelhárítási mód lehetetlen vagy aránytalanul költséges a második módszerhez képest, amelyet különös tekintettel a hiba fontosságára, az árunak a hiba nélkül fennálló értékére, valamint arra, hogy a hiba elhárítható-e. a második módszerrel távolítsa el anélkül, hogy jelentős nehézségeket okozna.

8.5. Az Eladó jogosult megtagadni a hiba elhárítását, ha az lehetetlen vagy indokolatlanul költséges, különös tekintettel a hiba fontosságára és az Áru hiba nélkül fennálló értékére.

8.6. Ezenkívül a vevőnek joga van:

a) ésszerű árengedmény az Árból; vagy

b) a Szerződéstől való elállás,

ha:

a) az eladó megtagadja a hiba elhárítását, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően távolítja el;

b) a hiba ismétlődően jelentkezik;

c) a hiba a Szerződés lényeges megszegését jelenti; vagy

d) nyilatkozatunkból vagy a körülményekből kitűnik, hogy a hibát ésszerű időn belül, vagy az Ön számára jelentős nehézség nélkül nem távolítják el.

8.7. A Szerződéstől való elállás joga nem áll fenn, ha az Áru hibája jelentéktelen.

8.8. Abban az esetben, ha az Áru hibáját maga a vevő okozta, nem illeti meg a hibás teljesítéshez való joga.

8.9. Az Áru hibája nem az Áru szokásos használatából eredő elhasználódása, illetve használt Áru esetében a korábbi használat mértékének megfelelő kopás.

8.10. A reklamáció benyújtásakor az eladó írásos visszaigazolást ad ki, amely tartalmazza:

a) a követelés benyújtásának dátuma;

b) mi a panasz tartalma;

c) a követelés rendezésének milyen módja szükséges a vevőtől;

d) a vevő elérhetőségei a panasz kezelésével kapcsolatos tájékoztatás céljából.

8.11. Amennyiben a vevő és az eladó nem állapodnak meg hosszabb határidőben, a reklamáció kézhezvételétől számított 30 napon belül az eladó a hibákat megszünteti és a reklamáció kezeléséről a megadott elérhetőségeken tájékoztatást ad a vevőnek. Ha ez az időszak hiába telik le, a vevő elállhat a Szerződéstől, vagy ésszerű engedményt kérhet.

8.12. A reklamáció kezeléséről az eladó e-mailben tájékoztatja a vásárlót a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról. Ha az igény megalapozott, a vevő jogosult a felmerült költségek megtérítésére. Ezeket a költségeket igazolniuk kell, például bizonylatokkal vagy a szállítási árról szóló bizonylatokkal. Abban az esetben, ha a hibát új Áru leszállításával orvosolták, a Vevő kötelessége az Árut visszaküldeni az Eladónak, a visszaküldés költségei az Eladót terhelik.

8.13. Ha a vevő vállalkozó, köteles a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb az Áru átvételétől számított 3 napon belül bejelenteni és kifogásolni.

8.14. Abban az esetben, ha a vevő fogyasztó, a fogyasztási cikk hibája esetén az Áru átvételétől számított 24 hónapon belül jogosult a hibás teljesítésből eredő jogait gyakorolni.

9. ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL

9.1. A Szerződéstől való elállás, azaz az Eladó és a Vevő között fennálló szerződéses jogviszony megszűnése a jelen cikkben, vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módokon történhet, amelyben fennáll az elállás lehetősége. kifejezetten ki van írva.

9.2. Abban az esetben, ha a vevő fogyasztó, azaz olyan személy, aki az üzleti tevékenysége körén kívül árut vásárol, jogosult a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől, vagy ha áruvásárlásról van szó, akkor az átvételtől számított tizennégy napon belül. Abban az esetben, ha a vevő és az eladó olyan Szerződést kötöttek, amelynek tárgya több Áru szállítása vagy az Áru több részének leszállítása, ez az időszak csak az utolsó áru kézbesítésének napján kezdődik. az Áru darabja vagy része, és abban az esetben, ha olyan Szerződés jött létre, amely alapján az Áru eladója rendszeresen és ismétlődően szállít, az első szállítás kézbesítésének napjával kezdődik.

9.3. A vevő a Szerződéstől bármilyen bizonyítható módon elállhat (különösen e-mailben vagy levélben a vállalkozás Mgr. Tomáš Rýdel, Masarykovo nám. 27/16, 741 01, Nový Jičín címére. Az elálláshoz a vevő használhatja a 2. számú mellékletet képező űrlapmintát Feltétel.

9.4. A vevő azonban fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől abban az esetben, ha a Szerződés tárgya a Ptk. 1837. §-ában meghatározott teljesítés.

9.5. A Feltétel 9.2 pontja szerinti elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha a vevő ezen időszak alatt értesítést küld az eladónak, hogy eláll a Szerződéstől.

9.6. A Szerződéstől való elállás esetén a Feltételek 8.2 pontja szerint a vevő köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni az eladónak, és viseli az árunak az eladóhoz való visszaküldésével kapcsolatos költségeket. Ellenkezőleg, a Vevő jogosult arra, hogy az Eladó visszatérítse a szállítási árat, de csak az Eladó által az Áruk kiszállítására felajánlott legolcsóbb áruszállítási módnak megfelelő összegben. Az Eladó által a megkötött Szerződés megsértése miatti elállás esetén az Eladó az Áru Eladónak történő visszaküldésével kapcsolatos költségeket is viseli, de itt is csak a Szállítási ár legolcsóbb módja szerint. az Eladó által az Áruk leszállításakor felajánlott Áruk leszállítása.

9.7. A Vevő Szerződéstől való elállása esetén az Ár az elállás hatályba lépésétől számított 14 napon belül visszakerül arra a számlára, amelyről azt jóváírták, vagy a Szerződéstől való elállásra kiválasztott számlára. Az összeget azonban nem térítjük vissza mindaddig, amíg az árut az Eladó meg nem kapta, vagy nem igazolja, hogy azokat visszaküldték az Eladónak. Kérjük, hogy az árut tisztán, lehetőség szerint az eredeti csomagolással együtt küldje vissza.

9.8. A Feltételek 9.2 pontja szerinti szerződéstől való elállás esetén azonban a vevő felelős az Áru értékének azon csökkenéséért, amely az árunak a szükségestől eltérő módon történő kezelése következtében következett be. hogy a vevő megismerje az Áru természetét, tulajdonságait és funkcionalitását, azaz olyan módon, ahogyan a vevő az árut egy hagyományos boltban ismerné meg. Abban az esetben, ha az eladó az Árat még nem küldte vissza, jogosult a költségigényét az Ár visszatérítési igényével beszámítani.

9.9. Az Eladó bármikor jogosult elállni a Szerződéstől az áruk és szolgáltatások Vevő részére történő átadása előtt, ha objektív okok állnak fenn, amelyek miatt az áru szállítása nem lehetséges (különösen harmadik felek részéről felmerülő okok vagy okok). az Áru jellegéről), még a 7.9. pontban meghatározott időszak lejárta előtt. Feltétel. Az Eladó akkor is elállhat a Szerződéstől, ha nyilvánvaló, hogy a Vevő szándékosan téves adatokat adott meg a Megrendelésben. Abban az esetben, ha a vevő üzleti tevékenysége keretében, azaz vállalkozóként vásárol árut, az eladó bármikor, indoklás nélkül is elállhat a Szerződéstől

10. FOGYASZTÓI VITÁK RENDEZÉSE

10.1. A vevővel kapcsolatban az eladót nem köti semmilyen magatartási kódex az 1826. § (1) bekezdésének rendelkezései értelmében. e) Ptk

10.2. Az eladó a fogyasztói panaszokat az info@lelektarsak.hu elektronikus címen kezeli, a panasz kezeléséről az eladó a vásárló elektronikus címére küld tájékoztatást.

10.3. Az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói viták peren kívüli rendezése a Cseh Kereskedelmi Felügyelet feladata, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, azonosító: 00020869, internetcím: http://www.coi.cz. A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható az eladó és az elektronikus úton megkötött adásvételi szerződés alapján fogyasztó vevő közötti viták rendezésére.

10.4. A Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetcím: http://www.evropskyspotrebitel.cz az Európai Parlament és a Tanács (EU) rendelete értelmében a kapcsolattartó pont A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 2013. május 21-i 524/2013.

11. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

11.1. A természetes személy vásárló személyes adatainak védelmét a személyes adatok védelméről szóló, módosított 101/2000.

11.2. A vásárló hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez: vezeték- és vezetéknév, lakcím, azonosító szám, adóazonosító jel, e-mail cím és telefonszám (együttesen "személyes adat").

11.3. A vásárló hozzájárul személyes adatainak az eladó általi kezeléséhez, az adásvételi szerződésből eredő jogok és kötelezettségek érvényesítése, valamint a felhasználói fiók fenntartása céljából. Amennyiben a vásárló ezt a lehetőséget választja, beleegyezik, hogy az eladó személyes adatait a vevőnek szóló tájékoztatás és üzleti üzenetek küldése céljából is kezelje. A személyes adatok e cikk szerinti teljes körű kezeléséhez való hozzájárulás nem olyan feltétel, amely önmagában lehetetlenné tenné az adásvételi szerződés megkötését.

11.4. Vevő tudomásul veszi, hogy köteles személyes adatait (regisztrációkor, felhasználói fiókjában, az áruház webes felületéről történő rendeléskor) helyesen és a valóságnak megfelelően megadni, valamint a változásról az eladót indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni. személyes adataiban.

11.5. Az eladó a vásárló személyes adatainak feldolgozását harmadik félre, mint adatfeldolgozóra bízhatja. Az árut szállító, könyvelést feldolgozó vagy az eladó üzleti és marketing tevékenységében egyéb módon részt vevő személyeken kívül az eladó a személyes adatokat a vevő előzetes hozzájárulása nélkül harmadik félnek nem adja át.

11.6. A személyes adatok kezelése az Ön és az ügyintéző közötti szerződéses jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlásához, valamint az e szerződéses jogviszonyokból eredő igények gyakorlásához szükséges ideig (a szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 10 évig) történik, ill. a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulás marketingcélú visszavonásáig, legfeljebb 10 évig, ha a személyes adatok kezelése hozzájárulás alapján történik. A személyes adatok kezelése elektronikus formában automatizált módon, vagy nyomtatott formában nem automatizált módon történik.

11.7. A vásárló megerősíti, hogy a megadott személyes adatok pontosak, és tájékoztatták arról, hogy ez a személyes adatok önkéntes megadása.

11.8. Abban az esetben, ha a vevő úgy véli, hogy az eladó vagy az adatfeldolgozó (9.5. cikk) személyes adatait a vevő magán- és magánéletének védelmét megsértve vagy jogszabályba ütközve kezeli, különösen, ha a személyes adatok pontatlanok. feldolgozásuk céljából:

a) kérjen magyarázatot az eladótól vagy a feldolgozótól,

b) követelni az eladótól vagy a feldolgozótól az így létrejött állapot megszüntetését.

c) a vevőt a „Adatvédelmi irányelvek oldal” oldalon felsorolt ​​jogok is megilletik.

11.9. Ha a vásárló tájékoztatást kér személyes adatai kezeléséről, az eladó köteles ezt az információt megadni számára. Az eladó jogosult az előző mondat szerinti adatszolgáltatáshoz szükséges tájékoztatási költséget meg nem haladó ésszerű fizetést kérni.

12. KERESKEDELMI ÜZENETEK KÜLDÉSE ÉS COOKIE-K TÁROLÁSA

12.1. A vevő hozzájárul ahhoz, hogy az eladó termékeivel, szolgáltatásaival vagy üzletével kapcsolatos információkat a vevő e-mail címére küldjön, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy az eladó kereskedelmi üzeneteket küldjön a vevő e-mail címére.

12.2. A vevő beleegyezik, hogy úgynevezett cookie-kat tároljon számítógépén. Abban az esetben, ha a weboldalon lehetőség van vásárlásra és az eladó adásvételi szerződésből fakadó kötelezettségeinek teljesítésére anélkül, hogy a vevő számítógépén úgynevezett cookie-k kerülnének tárolásra, a vásárló az előző mondat szerinti hozzájárulását bármikor visszavonhatja. .

13. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

13.1. Ha az adásvételi szerződéssel létrejött kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a cseh jog az irányadó. Ez nem érinti az általánosan kötelező jogszabályokból eredő fogyasztói jogokat.

13.2. Az eladó minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesít. Az eladó e-mail címe az azonosító adatok között szerepel. Az Eladó a levelezést a Vevőnek a Szerződésben, a Felhasználói fiókjában megadott e-mail címére kézbesíti, vagy amelyen keresztül felvette a kapcsolatot az Eladóval.

13.3. A szerződés csak írásos megállapodásunk alapján módosítható. Az Eladó azonban jogosult a jelen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a változás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, csak azokat a Szerződéseket, amelyek a változás hatálybalépése után jönnek létre.

13.4. Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, járvány, üzemzavar, alvállalkozói kiesés stb.) esetén az eladó nem vállal felelősséget a vis maior következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért, valamint ha a vis maior állapota 10 napnál hosszabb ideig tart, úgy az eladónak és a vevőnek is jogában áll elállni a Szerződéstől.

13.5. A szerződés, beleértve a Feltételeket is, elektronikus formában archiválva van az eladónál, de az Ön számára nem hozzáférhető. A Vevő azonban mindig e-mailben kapja meg jelen Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával, így az eladó közreműködése nélkül is mindig hozzáférhet a Szerződéshez. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket.

13.6. A feltételek melléklete az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány mintája.

13.7. Az eladó elérhetőségei: A cég székhelye: Masarykovo nám. 27/16, 741 01, Nový Jičín, Czech Republic, e-mail cím info@lelektarsak.hu, telefon +420 725 500 323. Az intézmény elérhetősége: Masarykovo nám. 27/16, 741 01, Nový Jičín.

13.8. A képek és portrék feldolgozása az OpenAI DALL-E technológiájával történik, a szövegkimeneteket az OpenAI nyelvi modellje generálja. A képeket, portrékat és szövegeket szükség esetén szerkesztjük.

13.9. Ezek a feltételek 2023.01.01-től hatályosak.

számú MELLÉKLET - PANASZLAP

(Ezt a nyomtatványt csak reklamáció esetén töltse ki és küldje vissza. A nyomtatványt kinyomtatva, aláírva és szkennelt formában kell elküldeni az alábbi e-mail címre, vagy a küldendő áruval együtt a csomagban kell elküldeni).

Címzett (nem azonos a visszaküldési címmel)

Eshop                 www.lelektarsak.hu
Vállalat:                               Mgr. Tomáš Rýdel
Alapján:                                Masarykovo nám. 27/16, 741 01, Nový Jičín, Czech Republic 
IČ/DIČ:                                     88517578 / CZ8407285843
E-mail:                     info@lelektarsak.hu

Adresa pro zaslání zboží:

Mgr. Tomáš Rýdel
Masarykovo nám. 27/16

741 01 Nový Jičín
Czech Republic

Követelés benyújtása:

A megállapodás megkötésének időpontja:

Vezetéknév, keresztnév:

Cím:

Email cím:

Panasz tárgyát képező áruk:

A termék hibáinak leírása:

A panasz kezelésének javasolt módja:

Egyúttal kérem a panasz benyújtásáról igazolás kiállítását, melyben szerepel, hogy mikor éltem e jogommal, mi a panasz tartalma, milyen panaszkezelési módot kérek, valamint az ehhez szükséges elérhetőségeimet. tájékoztatást adni a panasz kezeléséről.

Dátum:

Aláírás:

számú MELLÉKLET - Nyomtatvány a szerződéstől való elálláshoz

(Ezt az űrlapot csak abban az esetben töltse ki, és csak abban az esetben küldje vissza, ha el kíván állni a szerződéstől. Az űrlapot ki kell nyomtatni, alá kell írni és be kell küldeni szkennelt az alábbi e-mail címre, vagy mellékelni kell a visszáru küldeményhez).

Címzett (nem azonos a visszaküldési címmel)

Eshop                 www.lelektarsak.hu
Vállalat:                               Mgr. Tomáš Rýdel
Alapján:                                Masarykovo nám. 27/16, 741 01, Nový Jičín, Czech Republic 
IČ/DIČ:                                     88517578 / CZ8407285843
E-mail:                     info@lelektarsak.hu

Adresa pro zaslání zboží:

Mgr. Tomáš Rýdel
Masarykovo nám. 27/16

741 01 Nový Jičín
Czech Republic

 
Kijelentem, hogy elállok az alábbi áruk vásárlására vonatkozó szerződéstől:

  • Megrendelés dátuma:
  • Rendelésszám:
  • Az árut az alábbi módon küldtük vissza és küldjük vissza (számlára utalás esetén kérjük, küldje el a számlaszámot):
  • Fogyasztó vezeték- és vezetékneve:
  • Fogyasztó címe:
  • Email:
  • Telefon:

Be (itt töltse ki a helyet), Be (itt írja be a dátumot)

                                                                (aláírás)
______________________________________

                A fogyasztó vezeték- és keresztneve

homeenvelopebookuserusers